فروشگاه اینترنتی هارمونی
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

رویه ارسال سفارش

رویه ارسال سفارش

کلیه سفارشات مشتریان هارمونی کالا حداقل پس از گذشت ۲۴ ساعت کاری پردازش خواهد شد . ( حداقل زمان نیاز برای آماده سازی هر محصول در صفحه همان محصول بالای قیمت نوشته شده است. )

توجه داشته باشید که زمان پردازش کالا زمانی است که سفارش تحویل شرکت های ارسال بار، تیپاکس و یا پست می باشد و زمان تحویل کالا به مشتری نیست. زمان تحویل سفارش با توجه به شهر مقصد و نوع شرکت ارسال کننده میتواند از ۲ تا ۵ روز متغیر باشد.

پرداخت در محل

متاسفانه در حال حاضر مجموعه هارمونی کالا قادر به ارائه سرویس پرداخت در محل نمی باشد، اما مشتریانی که قصد خرید حضوری دارند میتوانند با حضور در فروشگاه خدمات مشتریان ماکی کالا به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند. (در حال حاضر به دلیل شرایط بیماری کرونا خرید حضوری امکان پذیر نمی باشد.)

در زمان های ویژه مانند روز های تعطیل یا روزهای شلوغ مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، سفارشات با تاخیر ارسال شود.

نحوه تحویل گرفتن سفارش :

لطفا هنگام دریافت سفارش خود از مامورین ارسال ( پست، تیپاکس ، باربری ) کارت شنایی معتبر ارائه دهید.

کارت شناسایی حتما میبایست متعلق به صاحب پروفایل یا شخص تحویل گیرنده باشد، در غیر اینصورت امکان تحویل کالا را وجود نخواهند داشت.

با توجه به اینکه سفارشات خارج از سیستم ماکی کالا و به وسیله شرکت های حمل و نقل و پست تحویل میشود، نیاز است شما هنگام دریافت سفارش حتما از صحت ارسال از نظر سلامت فیزیکی بسته بندی ( مخدوشی جعبه، پارگی پاکت و …) و همچنین تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور مامور ارسال مطمئن شوید، در غیر اینصورت بسته ارسالی را تحویل نگرفته و بازگردانید.

بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط شما به منزله تایید سلامت فیزیکی و تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور آن خواهد بود.

لازم به ذکر است اگر سفارشی را تحویل بگیرید که دارای بسته بندی مخدوش باشد امکان پیگیری بعدی وجود ندارد.

– تحویل سفارش از طریق پست حتماً نیاز به کد پستی دارد و کد پستی باید حتماً در پروفایل کاربر درج شود.

– – در حال حاضر به صورت پیش فرض هزینه ارسال سفارشات پستی تا وزن ۵ کیلوگرم ۱۷۰۰۰ تومان و پست پیشتاز ۳۰۰۰۰ تومان می باشد. ( این قیمت شامل پست و بسته بندی پستی می باشد.)

با توجه به اینکه کالاهای ارائه شده در وب سایت ماکی کالا صنعتی هستند و امکان تعیین وزن دقیق تمامی آنها وجود ندارد ، در صورت تغییر در هزینه پستی، مابه التفاوت آن از مشتری دریافت خواهد شد.

– هزینه ارسال سفارشات از راههای دیگر پس کرایه و به عهده مشتری می باشد.

ارسال از انبار هارمونی کالا به باربری کرایه شهری ندارد.

– ارسال کالاهای سنگین و حجیم ;

– اگر کالای شما جزء کالاهای سنگین باشد قبل از ارسال ماشین دربست هزینه کرایه به مشتری اعلام شده و در صورت توافق ، بار ارسال میشود. همچنین خود مشتری می توانند وسیله حمل بار را با هماهنگی قبلی جهت دریافت سفارش ارسال کند.

لطفا به موارد زیر دقت داشته باشید:

– باربری تنها مسئول تحویل سفارش است و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند جت هیتر، خطوط دانخوری اتوماتیک ، آبخوری نیپل ، ژنراتور و …) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود.

برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در ایران کالا بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان ایران کالا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید ایران کالا در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات ایران کالا با آدرس ایمیل شما انجام می شود.